Kärevere-Tartu lõigu ja Tartu põhjapoolse ümbersõidu eelprojekt

Kardla sõlm. Visualiseeringu autor: InfraBIM OÜ
Kardla sõlm. Visualiseeringu autor: InfraBIM OÜ
Kärevere möödasõit. Visualiseeringu autor: InfraBIM OÜ
Kärevere möödasõit. Visualiseeringu autor: InfraBIM OÜ
Kärevere sõlm. Visualiseeringu autor: InfraBIM OÜ
Kärevere sõlm. Visualiseeringu autor: InfraBIM OÜ
Rahinge sõlm. Visualiseeringu autor: InfraBIM OÜ
Rahinge sõlm. Visualiseeringu autor: InfraBIM OÜ
Tiksoja sõlm.Visualiseeringu autor: InfraBIM OÜ
Tiksoja sõlm.Visualiseeringu autor: InfraBIM OÜ
2
25
aastat projekteerimist

Tallinna-Luhamaa maanteed Jõhvi-Valga maanteega ühendav ümbersõit koos uue sillaga on Tartu linnale väga oluline, kuna vähendab oluliselt linnasisest liiklust transiidi osas ning vähendab Narva maantee ja Riia tänava koormust.
Eelprojektis projekteeriti 12,9 km 2+2 maanteed, 6 liiklussõlme, teega külgnevad või ristuvad väiksemad teed ja kogujateed (sh. ca 4km pikkune 1+1 ristlõikega Tartu põhjapoolne ümbersõit), kergliiklusteed ja 29 erinevat rajatist (sh 7 väikeulukite läbipääsu).

Date

27. nov. 2016

#BIM
#Maantee